10 May 2010

mcm2 berlaku rini...

urm..pg2 bgun tiber2 tgk a.sham ngah enjut Haiqal..."aik, naper lak a.sham xkeje..??..biarla..pg blik akk bukak lmpu tetibe akk ngah tido..akk pn xkeje rupenye..
akk mc coz pitam, so a.shaam pn cuti la skali..ptg tu pg cri keje kat Bintang ngan stu kdai cenderahati ni..huhu..a,sham yg tmnkan pg isi borg keje..sgn aku..hahahahaha...

Haiqal mkin bijak tau..Bila mintk kiss ngn dier, nty die kiss kita tau..hihi..grm nyer..aku pg memane je msti ikut la..aku ckp kat akk " kak, org rs kan kita dah trtukar tanduk la."..hihi..akk gelak jer..ye raar, org tue kata kalo budk kcik dia nmpk ibu die ada tnduk..yela tu..

********************************************************
area pkul 8.30pm............
..sedih mnyelubungi..urm..sbr ea..itu sume dugaan..kita kena kuat...on the way nak blik pas jmput a.cik kat b.jalil akk berpesan kat kitaorg, bljr sungguh bukan utk sape2 tpi utk diri sndiri..nty bila seng bntu fmily..bntu mak..jgn men2 bljr..insyallah kak..org ingt itu sume..bukan sng nak jdik sng..bukan susah nk jdi sush kan..

aku thu aku da byk men2 dlm sem1 ngn sem2 ..enth..aku tku kalo truk ***..brtwkl..biar aper org nk, asal aku thu saper diri aku sndiri..aku doakn adik aku dpt yg the best..!!!..insyallah..idup kene SERIUS..Urm xthu aku la..jdi aper..nk aper..???...enth...yek...




No comments: