09 March 2011

HARI SUKAN TADIKA IHSAN

wani dan aima
acara pas bola
aksi adik- adik
bgus tau ibubp..sgt2 sporthing
di meja pndftrn..jd ajk
juara rebut gula2..pndai budk ni
auty tirah mlyn ank2 nyer..
dpt cabutn brtuah..ahaha
ngn fasi2 yg lain
pminat yg nak brgambr,...hehe
adik-adik ngn bersorak

pada sbtu lepas, bersamaan berapa hb enth..aku ngn budk2 ni jdi fasi utk hari sukan Tadika Ihsan..Tadika tu area dlm UTM gak..pg2 kitaorg dah brtolak dah pegi nak prepare ape2 yg ptut kan...aku  ngn Aima jadi AJK pendftraan ..wah2..memg xmenag tgn dibuatnyer..rmai gila yg dtg..pling2 aku rs trharu gila kan, ibubapa ni siap bw mknn sndiri..mmg la pihak tadika mmg suh bwk mknn sndiri, tpi diorg mmg byk gila bwk mknn..hehe..

pas tu, mcm2 aktiviti yg ada, larian baton, ..bukan utk adik2 je ada..utk keluarga, family pn ada gak..utk anak2 umur 3-4 thun pn ada tau...mmg sporthing la diorg..haha....bgus2...nty aku dah ada ank pn , aku nak wat mcm tu gak..haha...

mmg seronok la ...walaupn pnt kan..pasni nak jadik lagi la...

No comments: