06 April 2011

SELESAI SEMUANYA UNTUK SEM NI

wah2....xsabar ni aku nak citer ni..korang nak thu tak aku punyer test, presentation, assingment and all la semua dah settle dah untuk sem ni..hahahahaha..boleh la aku enjoy dah..cop.....aku thu la final exam tak settle lagi tapi sekurg2nya semua yang membebankan kepala otak aku ni macam research english, assingment DOE, and etc dah settle dah...

tadi group aku baru pas present untuk subjek Marketing..aku rasa sangat2 seronok dapat segroup ngn budak- budak ni a.k.a 'junior' aku..diorang sangat2 supportive ok...!!..best sangat macam Yell, Acha, Wani dan gak Aishah..thanks adik- adik2 ku sekalian..ahaks...group aku present pasal AVON,beauty product...semua kitaorg pakai baju kurung warna pink...kepuasan..???sangat2 berpuas hati walaupun Dr.Huam tak puji sangat kumpulan kitaorg tapi still puji sikit2..hehe...

selain group aku , ada 6group lain yang present..group roomate aku, Mira pun present harini juga...buat pasal Starbucks...ada yang present pasal Old Town..ini group yang lecturer aku sangt suka ea..dia kata semenjak dia ajar subjek ni, group diaorang la ayng paling bagus dan best...

senangnyer dalam hati..

No comments: