07 July 2011

Rasa Tak Kuat

Dalam seminggu ni macam2 jadi kat aku..antaranya, minggu lepas aku bertukar ke Unit lain iaitu Unit Bekalan..kerja makin banyak..tapi senang je..nasib baik ada Kak. Zura dan Tiqa banyak bantu aku nak wat lungguk la..semak edit bayaran la..banyak gak la benda yang aku dapat kat unit ni…jap je dah seminggu kat sini bersamaan 2minggu lagi aku akan menamatkan Latihan Industri(LI) aku kat sini…laporan still tak gerak2 lagi..yela asyik2 cuti sabtu ahad topap tido kan..

2hari lepas mak aku tel cakap adik perempuan aku Farah masuk hospital jatuh moto..ish2..bawa moto tak hati2 kan..dr kata tulang pingang dia retak..kena banyk kan berehat..sian mak kena la ulang alik jaga Farah..adik lagi kat umah tu…sabar ea mak…sape lagi nak diharapkan selain mak kn..ayah kan dah xde...kadang2 sian kat mak..yela,xde sape kan..orang saynag mak…

Anak sedara aku a.k.a Haiqal demam dah 3hari still tak kebah lagi..mak kata maybe nak tumbuk gigi kot..agaknyer la kot...asyik terbaring jer aku tengok..biasa kalo aku balik keje mesti dia jerit “mak de’…sekarang ni dia jarang dah panggil aku “mak de”..dia asyik panggil aku “akak” jer sebab aku selalu panggil akak aku akak..dia pun ikut la…hehe..aku gelak jela kalo dia pnggil aku akak...

Berita baik nyer Im dapat kerja dah kat Hospital Serdang ..lapor diri 18Julai ni dan bermakna aku tak dapt jumper dia..


No comments: