24 November 2011

1st Contest Gambar Saya Menarik!!! by Ain.

nak join , [tekan sini]

nak tagged:

ok..sekarang sume tengah demam angry bird kan..kalo tak percaya tengok [sini]..so, masa keluar haritu tak melepaskan peluang untuk bergambar dengan angry bird la..nak beli mahal sangat la..Yg kecik macam ni jer dah RM125 tau..huhu..tak mampulah saya..hehe...


ok..ini adalah acara pertandingan sape makan aiskrim Md paling laju..yg kiri tu adik perempuan saya..yg comel tu anak sedara saya ,nama dia Haiqal..cute kan..??..hehe..gambar ni saya ambil awal bulan 5 hari tu time kitaorang keluar 1family...

yang ni pertandingan ape lak ni..ni sume family saya yg perempuan jela..hehe..dari kanan mak saya, adik saya, saya dan my beloved sister..
Tarikh tutup: 18 Nov 2011 - 18 Dis 2011
nak duit RM100. [TEKAN SINI]



4 comments:

Unknown said...

tq tag .. lalala

Ain Zuhairi said...

sedapnye aiskrim tu...hehehe
godd luck k~

wanimohd said...

sama2 dean..hehe,,=)

wanimohd said...

ain, hehe..thanks sidi jengah blog ni...