07 November 2011

''My View My World Contest''

hehe..dah lama sebenarnya nak try join contest yang diadakan kat blog2 ni..tapi segan pun ada..tapi, kali ni cube la jugalah contest yang Cik CN NI buat.....yela..saya tengok syarat2 contest ni pun senang je...antara2 syarat contest ni ialah:

1. Contest terbuka kepada semua blogger yang beralamat di Malaysia sahaja.
(confirm saya ni rakyat Malaysia kan)

2. Nak follow CN boleh, taknak pon boleh,.tiada paksaan dalam pertandingan :) tapi kalau CN update ape-ape, jangan sampai taktau ye :)
(dah follow ;))

3. Buat entri ringkas pasal contest ni bertajuk ''My View My World Contest'' dan link kan ke blog CN ni ye.
(done)

4. Letak banner pinky tu kat dalam entri korang.
(kat bawah)

5. Ehem! lepas tu upload gambar pemandangan yang paling cantik pernah korang ada..tak kisah la sama ada gambar tersebut terpampang wajah anda atau tidak..
(saya dah letakkan gambar yang paling saya suka bila tengok, nyaman jer rasa hati ni)


6. Jangan lebih dari 3 gambar ye. versi edit pun boleh, tarak hal lah! janji keyword die 'My View' atau 'My World'..oteh?
(saya letak 2 jer)

7. Asalkan,.haa, ni take note : gambar tersebut mestilahORIGINAL. Bukan amik dari sumber lain ye..sebab CN sangat suka tengok gambar pemandangan yang cantik-cantik, so jom share with me, ahaks!
(gambar ni confirm ori datang dari album lp sy)

8. Dah siap semua, tinggalkan link post korang ke entri ini dalam ruangan komen.
DONE!
(jap lagi saya letak link ni)

Banner Pinky





ni semua gambar tasik yang ada kat UTM Skudai...gmbar yang kat atas tu ,gambar tasik yang ada kat pintu gerbang UTM...kat situ banyak ikan..best sangat kalo nak release kat tension...kat bawahnyer  pun tasik yang ada kat u saya..kat belakang kolej saya..gambar ni kawan saya yang amek..selalu juga pergi kat sini coz nak tengok air dia yang berkocak tu..hehe...



1 comment:

:: cikNuurul :: said...

salam

cambest je kan lepak kat tasik tu,.hehe,.

gdluck dear,.tenQ for joined my cntest,.