20 February 2012

Makan Besarkah?

dah lama dah sebenarnya entri ni dalam draft..alang2 dah upload pic ni semua settlekan jela kan..ok pic ni diambil lepas kitaorang balik dari Air Tawar, Kota Tinggi..dah lama tak keluar ramai2..yela, aku mana ada kereta lagi kan..so, mengharapkan abang ipar aku jela kalo nak pergi mana2 (untung dapat abang ipar yang supporting)..malam tu kitaorang menjelajah Segamat..pergi Kipmart..besar la jugak tempat nyer..yang penting ada my feveret drink yer..cool blog..

selepas tu, perut dah berbunyi pergi la makan Pizza kat Pizza Hut Segamat..happy , best..tengok jela pic kat bawah yer...

Haiqal asyik nak ngan Mak Lang dia jer tau..jeles aku..hehe...
Satu family..walaupun abang, a.cik ngan adik aku tak de..jauh di perantauan..
Aksi adik beradik...
my mom sayang...












p/s: nanty bila aku dah ada kereta nak pergi semua satu family pergi berkelah lak..insyallah

No comments: