14 March 2012

Keep all these Memories Together

tahun akhir dan sem akhir..aku tahu orang lain duk sibuk study nak kuiz dan test, duk sibuk wat PSM bagai..aku jer malas nak wat tu semua..padahal tadi baru taklimat pasal PSM kan..petang ni pas taklimat TESC aku wat ea..hehe..just nak share, ni final sem kat UTM Skudai ni(amin, mudah2an)..rasa sedih tu dah datang sikit2 dah..yela, dah dekat 3 tahun ngan budak2 ni semua..macam2 kitaorang alami dan buat bersama..

pergi jalan kaki pergi fakulti, pergi test jalan kaki(tak mampu nak naik moto)..pastu makan sama2..outing sama2 pergi Jusco Taman U, pegi Giant, pegi Plaza Angsana sama2..macam2 benda kita wat sama...gado sama2 pun ada kan..tapi kita tetap macam ni juga..di kesempatan itu sem ni aku dah berazam akan amik gambar sama2 ngan korang ..haha..biarlah orang nak kata "aku pun tak paham nape diaorang amik gambar" ke apa kan..ala, walau pakai hp sony aku yang buruk tu kan..aku nak amik gambar jugak ngn korang..berKENANGAN ngan korang..

 Aishah, aku dan Ija


 gambar ni paling aku suka...

ingat kenangan ni tau...!!







No comments: