28 June 2012

Tiada lagi PSM

Alhamdulillah selepas berhempas pulas selama satu tahun bersamaan 2sem, akhirnya aku akan tinggalkan PSM (Projek Sarjana Muda) ni..lega rasa hatinya..aku baru lepas viva tadi pukul 8.55 pagi hingga 9.10 pagi..

Supervisor aku adalah PM Dr Munira Ismail..beliau banyak tolong aku betulkan grammar la, bagi opinion la..examinar aku lak Puan Shazirawati dan Chairperson aku adalah lecturer aku time subjek Numerical Methods dulu iaitu Sir Che Rahim Che Teh..

aku amek numerical..tajuk thesis aku tak de lah sepower macam kawan2 aku yang lain..Numerical Solution for One-Dimensional Heat Equation using Finite Difference Method..macam2 tekanan masa nak wat psm ni..give up, nangis , strees dan jerawat naik tu jangan citer la..mudah2an semua tu berbaloi la..insyaallah petang ni pergi print dan jilidkan muku..tinggal prosiding jer sebelum semua nya berakhir..seriusly, rasa lapang gila hati ni..

to my friends yang tak settle lagi tu..all the best tau!!

 ni buku simposium jabatan matematik..ada abstract kat dalam ni..serba ringkas pasal thesis kitaorang semua..

itu abstract aku ler tu..hehe..


p/s: tak sabar nak tunggu hari Sabtu..nak pergi jalan2 sebelum tinggalkan UTM Skudai..

No comments: