03 November 2012

Bertahun tidak Ketemu

dah bertahun aku tak update blog aku ni..ni sebenarnya entry lama, tapi renew balik...haha..macam renew lesen moto lak..bulan Julai tahun ni (2012 la)...aku ada jumpa kawan sekampung aku..Cik Nurul Ain Misman..

dah lama dah aku kawan dengan dia ni..sejak darjah 2 aku sekelas ngan dia..petang2 pas balik sek agama kdg2 aku akan pergi rumah dia..agak kamceng jugak ar aku ngn mak ayah dia..(hehe, yeke ek??))..pastu kalo sabtu ahad konon2 study sama2 la..padahal ....beselah la kan..kaadang2 ada gado gak ar..lagi satu kalo korang nak tahu aku selalu gila tiru dia kerja sekolah sebab kan kan kan...dia memang akan siap kerja sekolah dia lagi2 subjek BI..aku ni ngok sikit BI..haha..kelakar tol la kalo ingat balik..

masa form 4 aku pindah SMKAS..Tapi kalo aku cuti sekolah, aku tak pernah missed pergi rumah dia..bergosip la ape lagi..banyak jugak kisah aku dia tahu..hehe..last aku jumpa dia masa dia nak periksa STPM tahun 2009 tak silap aku..pastu tak jumpa dah..

dengan ada nyer FB kitaorang dapat la contact balik...kitaorang set date pun last minute..hehe..dia dah kerja dah...kitaorang set nak jumpa kat Masjed Jamek..pastu kitaorang pi times square...tak beli pape pun cuma cuci mata...


itu dia...hehe

disebabkan Ain dah kerja, dia la kena belanja..haha..


gunalah Touch n go..tak pyh beratur panjang...
pasni ada masa kita jumpa lagi tau...


No comments: