03 March 2010

Dia HAIQAL SHAFIQ...





nih ank sedara ak yang sulung..hehehhe..sayang die sgt...name die,,Haiqal Syafiq bin. Nor Hisham...comey kan????ahahahhaa...okay, aku nak story pasal Haiqal ea...




Die dilahirkan pada 30/4/2009 kat Hospital Ampag, Selangor...nak dijadikan cerita time tu aku ada test JPJ....Tibe2 abg ipar aku bg mms pic bby ...aku pn reply..."A.sham saper ni?"...dia pn reply, "anak sedara wani la."..ah, da kluar ker..?????




Wah, best nye...best jg perasaan ada ank sedare ni kan...????


aku da pnh suapkan mkn kat die, wat kan susu, mndikan die...ish, mmg best ar...sume syg die...adik kau yg Farah tu ngn adik aku yg last tu urm jgn citer ar mmg syg giler2!!!!!...HAHA....aku snggup trun KL semate2 nak tgk die berdiri...k la kat bwh ni pic die sjk lhir smpai la skrg...

baru pas dilahirkan...kat H.Pusrawi, Ampang..


mak dan ayah haiqal...

Tok wan ...Kat giant...

Aku ngn die...

Haiqal ngn Mak Lang...

gambar terbaru haiqal

wah, smpat lg ea die amek pic..

No comments: