14 February 2011

PART 1: Mereka orang Kesayangan Saya

kali ni aku nak story psl kwn bek..???aku ada ker..??..aku rs aku ada 2 org shbt yg aku anggp diaorg kwn bek aku...tpi kali ni biar la ku citer dulu psl si saeda ni kan..yg lagi sorg tu nty dulu....

nm sbnrnyer saeda zainal, sby ngn aku..msih bljr di Terengganu thun ptm...sweet mcm aku..mt sepet, putih coz nenek dia cina...sllu ada time aku prlukan dia.. mcm mn aku knl dier..??..fist time aku jmpe dia kat kursus bi, FELC sEgamat thun  2007/2008..mula2 tu aku xdela rpt sgt ngn dia...tpi aku ngn dia duk stu kls kan..so rpt la..hehe...aku dulu time kat kls , sllu tido..brjg mlm2 kan...hehe..=)...dia la yg sllu kejutkan aku..kdg2 sllu gak gado ngn dia, tpi bek smula...pastu, pas bis kursus tu, kitaorg still lg contxt..lg2 time tu aku ada problem kan...so, kat dia la aku luahkn sume nyer...thanks ea syg sllu ada ngn aku..huhu....lg stu, dia jg la yg knl kan aku ngn im..hehe..kalo xde dia, xdela aku capel ngn im skrg ni tau..thanks a lot ea..=)


dia single lg tau..hehe..kitaorg sbnrnya sm2 da jnji nak ____ time jmpe nty, tpi 2 2 still xjln lg progrm nyer..haha..lwk tol..yela, bukn sng tau nak mnghadpi cbrn..huhu....papa pn kan ida, kan sini, aku nak ckp aku syg ko sgt2!!!

wktu zamn mude2
cik mata sepet..hehe...








No comments: