11 January 2012

Part 1: Tiara Beach Resort

salam readers sume..

sihat tak semua..??..msti sume ngah bz study..yela sekarang kan sume sibuk ngan study week kan..tapi saya nak cerita jugak..kali ni entry saya pasal Tiara Beach Resort..terletak kat area Port Dickson...sebenarnya saya tak de plan pun nak ikut family saya pegi sebab yela minggu last class kan, pastu bz ngn presentation modelling lagi..hehe..last minute punya plan..itu pun nasib bek tiket ada tau..time perayaan semua tiket nak naik kan..aish2...walaupun sampai KL sangat2 lambat area pukul 1 am, nasib baik la ada abg ipar yg sangat baik sanggup amek kat Bandar Tasik Selatan kan..

ok..kitaorang pergi hari Sabtu..bertolak dalam pukul 11.00pagi dari rumah akak..siap bawak bekal sume bagai..mak la yang masak..dari malam dah saya bedal lauk mak saya..sedap..hehe...adik saya yang lelaki ikut mak na saya ..kereta tak muat , "kecik2 sgt yang dalam keta tu "...jalan sangat2 jammed coz ada excident bas transnasional ngan van..fuhh, memang memenatkan tahu tak..area pukul 3 barulah sampai...kitaorang family pertama yang sama..haha...otw nak sampai resort tu tengok area Port Dickson sangat lawa, pantai nyer la...dah chek in bilik, bilik kitaorang menghadap theme park tu..lawa..teruja sangat ni ngan adik saya...pastu kitaorang pun trun, semua kena pkai "tagged" kat tangan kalo nak main..harga dia RM30 utk 2hari..tapi kitaorang beli ngan harga RM10 jer...


ni adik ngan akak saya..berposing sakan..anak mana??

akak , saya ngan adik perempuan..cukup anak perempuan Mak Cik Leha..

peace..Haiqal ngan abang ipar saya dah trun dulu..tengok lah lencun habis baju dia...dah mengigil2 dah dia..



suka tengok benda ni..saya pun bergambar kat benda ni, tapi pic nyer rahsia la...


 berani tak haiqal...

satu family naik..teruja, jangan lepaskan peluang..membazir tau kalo byar mahal2tapi tak main...


ok..sebelah malam lak family mak ( mak long, mak ngah, mak uda, pak itam, pak usu) mengadakan sedikit tahlil untuk arwah atok (tujuan perjumpaan ni diadakan) ..bacaan yassin dan sedikit bacaan doa..semua makan adalah sendirian berhad..kumpul2 jadilah banyak..


ini si cantik manis otw nak bertolak..

4 comments:

Nisa Greennnpanda said...

wah..bestnye gi b'cuti..
tiara beach resort nie kat mane eh?

wanimohd said...

hehe..btul2..kat area port dickson jer..

wanimohd said...

hehe..btul2..kat area port dickson jer..

wanimohd said...

hehe..btul2..kat area port dickson jer..