22 February 2012

Bukan Aku..

bukan aku mintak dihormati...
bukan aku mintak disayangi...
bukan aku mintak kau berikan sepenuh perhatian kat aku..
bukan aku tak cube memahami kau..
bukan aku nak kau selalu ada ngan aku..

tapi...
aku cuma harap hargai la setiap minit apa yang cuba aku bagi
aku tak sempurna, aku tahu..
tapi...jangan buat macam aku tak de hati dan perasaan..
aku dah wat yang terbaik..
ingin selalu ada time kau ada masalah..
ingin meminjamkan bahu bila kau ada masalah..
mendengar setiap keluhan, tangisan dan masalah kau..

mengerti lah kawan..
aku akan bertahan selagi aku mampu bertahan..
aku akan bertahan selagi aku punya sifat penyayang...

tapi...
bila semua itu hilang...
jangan pernah panggil namaku...
jangan pernah sebut namaku..
jangan pernah send msg kepadaku...

kerana..
sesungguhnya...aku dah letih dengan semua ini.........
aku dah tak berdaya untuk bertahan..



p/s: aku hanya manusia biasa

No comments: