20 February 2012

Turns to 22

yek..aku dah masuk umur 22tahun pada 11 Februari 2012 yang lepas..jap je masa berlalu ..macam baru semalam je main guli ngan kawan lelaki kat tepi rumah..panjat pokok bagai..

alhamdulillah, pada usia ini aku masih bernafas lagi di bumi ini...dikelilingi family yang sayangkan aku..aku bersyukur sangat..malam tu, aku ada kat KL..anak sedara aku, Haiqal dah pandai nyanyikan lagu " Happy Birthday " untuk mak de dia ni...so sweet..ahaks..thanks a lot to my mak, akak, a.sham. dan hannis..tak dilupakan wish dari my incik MA..kawan2 yang tak lupa wish kan hp dan fb gak..

esoknyer sambut bezday ngan my incik MA kat The Mines..jalan2 sekitar Serdang..best gak jalan2 kat The Mines..macam2 ada kat sini..pergi tengok wayang filem Chronicle..seat couples..haha..best gak citer tu walaupun aku tertanya2 macam tiga kawan tu dapat kuasa untuk terbang sume tu..

lepas tengok wayang kitaorang jalan2 sementara nak tunggu zohor..pas solat sesi mengeyangkan perutla..macam2 my incik MA belanja..first time ajar dia minum cool blog..

KFC, Cool Blog, Big Apple Donuts dan Secret Recipe..

my incik MA



 thanks syg ..


No comments: