28 February 2012

Tahniah Sahabat...

alhamdulillah..pagi tadi selamat lah sahabat aku time sekolah menegah tu bernikah dengan pasangan nyer..baguslah, dah lama sebenarnya diorang plan nak nikah dulu..sejak sem 3 lagi..tapi disebabkan beberapa faktor, bertangguh hingga naik sem 6 ni...diaorang ni( kawan aku dan suaminya) sebaya aku dan satu kelas ngan aku sejak form 4 lagi..

tapi berkat doa diorang agaknyer akhirnya selamat semuanya..aku sebagai kawan hanya berdoa yang terbaik untuk diaorang..aku kenal diaorang dah lama...harap hubungan diaorang akan berkekalan selamanya..insyallah..walaupun impian aku untuk lihat diaorang bernikah tak kesampaian tapi bila dengar semua nyer berjalan dengan lancar, baguslah kan..aku tengok pun, suami dia dapat membimbing dia ke jalan yang lebih baik..insyallah..(nama pasangan tak dapat diberitahu lagi)

p/s:aku pun teringin nak kawin

No comments: