29 February 2012

Dating with my Girlfriends

Assalamualaikum...
kali ni punya entry aku sangat teruja nak bercerita sebab apa?..sebab aku keluar dating dengan my bff..kali terakhir jumpa tahun 2010 tak silap, peh tak rindu lak kan..selama ni asyik bersms, bertelefon, berskype..akhirnya 02.02.2012 hari tu kitaorang jumpa kat Segamat..

dah lama plan nak jumpa tapi tak berkesempatan..alhamdulillah aku ngn Ida pun cuti sem and Ain pun tengah tunggu cuti sementara nak kerja ..tempat pertama kitaorg pergi or janji nak jumpa of couse la Terminal Segamat(TS)..Diorang sampai dalam area pukul 10.00pagi..dalam 5 minit macam tu , aku pun sampai,naik bas jer..sampai2 jer aku cari la makcik 2orang ni..haha..belum menyempat, Cik Ain kita dah berkenan dengan 3helai inner tdung..untuk pengetahuan korang TS dan tak macam dulu tau..sekarang dah maju...macam2 ada kat situ..

tempat pertama yang kitaorang pergi adalah pawagam..sebelah jer dengan TS..teringin nak tengok wayang bertiga..dulu pernah tengok ngan Cik Ain..time tu kauter wayang tak bukak lagi..terdatang awal, so kitaorang amek gambar la dulu..itulah my bff Cik Ain dan Cik Ida..

posing semata2 yer..tak tengok pun filem azura..

aku, Ain dan Ida

kitaorang tengok filem Haywire..boleh la..dari 5bintg aku kasik 3 1/2 .hehe..harga tiket RM9 seorang..masa tu baru pukul 10.45pagi...filem yang kitaorang nak tengok start pukul 2.45pm..so kitaorang decide pergi bandar bawah dulu...jalan2 jer cuci mata..bandar atas kedai baju jer berlambak macam Jakel Segamat..

 disebabkan keterujaan Cik Ain naik bas Yow Hoe nak datang Segamat dari Gemas,aku pun amek gambar kat bas ni..lawa lak pic ni aku tengok(tengok la sape jurugmbr dia)..hehe..

ok..menu tengahri kitaorang aka KFC disponsor cik nurse kita..fuhh..kenyang aku bedal 2ketul ayam..haha..thanks Ain..then pas jalan2 area bandar bawah, kitaorang pun pergi balik TS sebab nak solat zuhur dulu sebelum start wayang kan..chezy wedges pun ada

sementara nak tunggu wayang start ,haruslah amek gambar kan cik Ain..

aksi2 selepas tengok wayang..


last2 kan kebetulan baru kitaorang perasan beg duit kitaorang sama jenama..haha..yang ijau aku nyer..yang hitam tak silap aku beg dompet Ain dan yang purple tu beg dompet Ida..haha..same interest..

dalam area pukul 5 setengah kitaorang pun berpisah..sedih lak rasa time ni..macam2 amanat yang aku sampaikan dioarng ni..aku harap perjumpaan kita akan diadaka kereta..bolehlah pasni jumpa naik kereta Cik Ain lak kan..amin..rindu korang...!


No comments: