31 May 2012

Mutiara Village Grill Steamboat Buffet

disebabkan aku tak leh tido malam ni, aku nak update blog...

makan makan dan makan..sem ni la sibuk2 nak pi Singapore la (tak jadi pun)..sem ni la sibuk nak pi makan steamboat la..aku tak paham la naper sem2 sebelum ni tak de la pulak nak wat benda ni semua bagai kan..menyesal pun ada tak dapat pi Singapore..tapi apa nak buat..tak de rezeki..bercerita pasal makan steamboat ni, Jumaat lepas aku, Eda, Ijah, Aishah dan Ami pi makan steamboat area Mutiara Rini..tak jauh la dari UTM Skudai ni..kalo naik keta dalam 15min (kalo tak jammed la)...

untuk pelajar UTM diaorang bagi diskaun RM18 seorang, normal price RM20 seorang..ok la tu kan..pelbagai pilihan seafood ada macam udang, kerang..ayam, meatball..sayur2 dan paling aku suka sesangat ialah jagung!!!..aku makan 5biji kot(kecik jer jagung nya)...seriusly sedap jagung bakar tu..hehe..tapi  aku tak tahu la nape aku makan kejap jer dah kenyang..huhu...tula, makan laju sangat kot..air , nsi goreng dan aiskrim juga disediakan termasuk dalam RM18 tu..

service dia tip top..abg2 tu asyik datang jer untuk refill kuah sup dan tomyam kitaorang..memang berpuas hati la...so, meh la datang sini kalo sape yang dekat2 tu tau..tak tahu kat mana search jela kat google "Mutiara Village Grill Steambot, Skudai"..


tak tahu nak amek yang mana satu dulu ni..

proses membakar dan mencelur bermula...

kerang dan adik beradik nya,.semua segar2



makanan otw masak..




No comments: