28 May 2012

Dinner Fakulti Sains 2011/2012

assalamualaikum ..

dah lama dah aku tak update blog kan..malas, tak de benda nak cita..pastu bz ngan PSM(konon2 la)..ni lapang sikit aku nak menaip..pejam celik pejam lagi, ni minggu last kuliah aku..pastu next week dah study week..kalo tak de aral, insyallah ujung bulan 6 ni aku habislah ijazah aku..amin mudah-mudahan..doa2 kan la yer..

bersempena kitaorg ni final year student kat Fakulti Sains, kitaorang kena la attend satu dinner anjuran fakulti aku..dah la dinner Matematik hari tu aku terlepas coz tarikh dia sama ngan test 2 Complex , so malas la nak pi...lagipun, malam tu aku kena balik kg..huhu..ok, sambung balik cita pasal dinner tadi...tema dia: Smart Day, bayaran: RM20, pengangkutan: disediakan, tempt: Pulai Spring Resort..major budak kelas aku pergi..

aku ngn Cik Eda sebelum pergi..sementara tunggu budak2 ni pi bersiap..


ok..kita bercerita menu pada malam tu ok..untuk pengetahuan korang otw nak pi sana tu perut aku dah berbunyi2 tahu tak..huhu..ingat kan ada nasi la kan..tapi, hampeh..sebab tu la aku tak pandai sangat makan2 makanan hotel ni..huhu...Tapi paling aku suka, air dia..air oren..sedap woo..haha

cuba teka apa benda ni..??..haha..ni adalah mntega..makan bersama roti..roti dia sedap gila..

No meja kitaorang: 32
Hidangan pertama: Ayam goreng sos sikit..(tak tahu  nama dia apa)
Desert: Roti ngn susu pekat..yang ni sedap...
Buah-buahan...(epal hijau, tembikai)
acara dia boleh la..penyampaian hadiah untuk pelajar baik setiap jabatan..tapi pengacara dia sangat2 membosankan betul..


eda, wani, ecah dan ija
Budak kelas aku: 3SSM






ni ex-roomate aku time matrix dulu



No comments: